Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Історія розвитку автобусного транспорту

Міські автоперевезення пасажирів у Першу у Києві було розпочато в 1925 році за маршрутом: площа 3-го Інтернаціоналу (тепер Європейська площа) - вулиця Л. П'ятакова (тепер вулиця Саксаганського). В грудні того ж року було відкрито ще один маршрут. Використовували в той час автобуси німецької фірми "Мерседес-Даймлер".

Починаючи з 1929 року, автобусний парк міста поповнюється машинами вітчизняного виробництва, з 1932 року - 19-місними автобусами ЗІС-18, з 1938 року - 24-місними автобусами ЗІС-16.

У 1934 році було створено автобусно-таксомоторну базу, що розміщувалась у Боєнському провулку (тепер вулиця І. Кудрі). В ній налічувалося близько 30 одиниць рухомого складу.В 1937 році автобусний парк Києва нараховував 60 автобусів, а в 1939 році вже близько 80.

Швидкими темпами розвивалось автобусне господарство міста в післявоєнні роки.

1990 року до послуг мешканців міста вже було 1686 автобусів, довжина автобусних маршрутів становила 884 км.

Сьогодні автобусні перевезення КП "Київпастранс" здійснює за 72 маршрутами звичайного режиму та 35 – таксомоторного режиму, на яких щодня виїжджає відповідно 350 і 250 машин. 

Основні автобусні перевезення в місті й приміській зоні здійснюють 4 автобусні парки КП "Київпастранс".

 


Автобус ЗіС-155. Випускався з 1949 по1957рр.

Автобус ЗіЛ-158. Випускався з 1957 по1970рр.

Автобус ЛіАЗ-677. Випускається з 1967р.

Автобус Ікарус-280. Випускається з 1977р.

Автобус ЛіАЗ-5256. Випускається з 1984р.

Автобус Mercedes-Benz-O305G.